20 Nisan 2015 Pazartesi

Hem beni engelleyip hem bana soru soran zavallılara yanıt vermek zor...

Fırat Art @kirmizifirt 
@melihanik Melih Anık, şimdi kabul et adamlar sağlam liste yapmış her oyunuda görmüşler hatta "Uyanış" bile. Adil eleştirmek lazım

Fırat Art @kirmizifirt  
@melihanik Bu sene Çolpan İlhan'in yokluğundaki ilk seneleri, o yüzden onun yüzü suyu hürmetine biraz hoşgörü, yapabiliyorsan sessizlik...

Fırat Art @kirmizifirt
@melihanik ah Melih bey ne olacak sizin bu Üstün kıskançlığınız ;)

Fırat Art @kirmizifirt
@BulunmazTiyatro Merak ediyorum neden Melih bey üzerinden?

Fırat Art @kirmizifirt 
Türk erkeğinin elini rahatlatacak bir karar çıkarmış anayasa mahkemesi ;)

***


  1. SAKM Tiyatro Jürisi seçim gerekçelerini de UZMANCA açıklasa keşke. Ciddi diyorum, sahneye nasıl bakacağımızı öğrenirdik..
  2. (Anık'a yanıt değil!) YORUMSUZ ÜSTÜN AKMEN MÜTALÂASINI OKUMAK İÇİN LÜTFEN TIKLAYIP AĞIR AĞIR OKUYUNUZ:
  3. Merak ediyorum neden Melih bey üzerinden ?