23 Mart 2015 Pazartesi

"HÖST!" demekten başka yeteneği bulunmayanların yönettiği(?!) İBBŞT!

İstanbul Şehir Tiyatroları yatıp kalksın da Muhsin Ertugrul'a dua etsin yapılandırdığı o muhteşem kurum için aldığı kararlardan tutun da ifadelerine kadar... Ya hiç "HÖST" demeseydi, yeni Genel Sanat Yönetmeni cevaben ne diyecekti?... Söylenmişliklerden yola çıkarak cevabı günler sonra verebiliyorsa, diyorum ki, aman sen hiç düşünmeye kalkma kendi çapında deyim yaratmaya cevaben... Yoksa asırlar surecek... Bir olaya da vaktinde cevap verin, halkla ilişkilerinizi kim yönetiyor, falcılar mı?
  • 3 kişi bunu beğendi.
  • Aylin Zihli Kalan Bu sene İstanbul Şehir Tiyatroları'nda yeni bir slogan gelişti: "HÖST"... Artık perdeyi "HÖST" ile açıp kapasınlar... Nazar boncuğu oldu...
  • Aylin Zihli Kalan Ya ne olurdu da, hayatına çocukluğundan ölümüne kadar sahnede yer almışlığınla bir biyografin olsaydı... Şöyle 5 sene tiyatroda çalışmış arta kalan hayatı TV'lerde beyaz perde de harcamışlıkla değil hâlâ diyorum ben usta oyuncu ve yönetmenlerin yönettiği tiyatroyu ve mezara kadar sahneden inmeyeceklerin yönettiği sanat'i görmek istiyorum... Muhsin Ertugrul'u örnek veren onun gibi tiyatro aşkına sahip olmalıdır... Yoksa ben de "HÖST" derim...
  • Aylin Zihli Kalan yetmez ama evet karakterinden biktim be...