13 Şubat 2015 Cuma

Aklı Almanya'da, fikri Fransa'da, ilgisi İngiltere'de olan, tiyatro yapmasın!

kara ağızlarından kapkara salya akıtanlar öldürdü seni
adalet adalet diye inleyerek adaleti katledenler öldürdü
insanlığın yüz karası alçaklar kirletirken hayatlarımızı
lorca maskesiyle sahneye çıkıp yeniden öldürdüler seni

Şiirin tümünü okumak için tıklayınız: ey berkin

***

Ben, "tiyatro yapamadığım" için değil, "tiyatro yapmadığım" için "tiyatro yapmıyorum"!... Benimle ilgili tüm avukatlar, tüm polisler, tüm savcılar, tüm yargıçlar, hattâ tüm tiyatrocular benim "tiyatro yap"mamı isterken, ben "tüm"ün değil kendi istediğim biçimde "tiyatro yap"mak için tiyatro yapmıyorum ve ERK için değil, BERKİN için "tiyatro yap"mak istediğim için, iktidar vitrininde şimşek hızıyla çürüyen meta olmak istemiyorum...


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz