8 Ocak 2015 Perşembe

Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü'nün de yapaylığını anlayınız!

Not 1: Özden Özerdem'in Türkçe ve yazım yanlışlarını düzelttik! Yazının Türkçe ve yazım yanlışlı hâlini okumak isteyen, alttaki linke tıklayabilir!

Not 2: Parantez içindeki kırmızı renkli Melih Anık onuru bize aittir...

***


Özden Özerdem

8 Ocak 2015

Bu ülkede, bir düşünceni bile söyleyemiyorsun. Hemen saldırıya geçiyorlar. Bu tiyatro bile olsa böyleymiş... Düşünceler vardır, doğru kavramı ise görecelidir. 2000'lerdeyiz ve doğru hâlâ tartışılan bir konudur. O yüzden, benim fikrim yüzümden, kimse bana lâf söylemek zorunda değil. "Senin fikrin buymuş!" de geç... Ben hâl düşüncemin arkasındayım. O ismin (Melih Anık'ın) eleştiri yazılarını sevmiyorum. Bu kadar basit! Eleştirmenliğin böyle olmaması gerektiğini düşünüyorum. Bu konuda bir akademi kurulduysa, daha da ilerleyebilecek bir alandır. Bu alana saygı duyuyorum o kadar!...


(Kaynak: https://twitter.com/ozdenozerdem)