2 Ocak 2015 Cuma

Erkek eleştirmenler ürkek ürkek sekerek susarken Cahide Acar, çok net!

Melih AnıkCahide Acar yorum yapmış ama ekleyememiş. Ben onun yerine ekliyorum. Bu vesile ile teşekkür ederim Cahide...

***

Cahide Acar
2 Ocak 2014

Çok sevdiğim tiyatrodaki oyunlarını izlemeden veya izledikten sonra yıllardır yazılarınızı okuyarak çok istifade ettiğimi söylemek isterim Hocam. Bilinçli bir seyirci olma isteğime katkınız büyük. Sizin yazılarınızdan çok şey öğreniyorum. Eleştirel bakış açımın gelişmesinde de sizin etkinizin olduğunu düşünüyorum. Yazılarınızı sadece eleştiri yazısı da algılamıyorum zira bir dolu bilgi edinmeme de neden oluyor. Ama bana göre siz bir tiyatro eleştirmenisiniz çünkü tiyatroyu çok iyi biliyorsunuz. Objektifliğinize ve samimiyetinize de inanıyorum. O nedenle çok değerli bulduğum yazılarınız için teşekkür ederim size. Emeğinize, yüreğinize, birikiminize ve kaleminize sağlık...

(Kaynak: Dokunuş)