4 Eylül 2014 Perşembe

facebook yazarı Coşkun Büktel facebook düzeyini altına inmeye başladı!


Coşkun Büktel added 2 new photos.
Arşiv:
1. BÜKTEL'İN 90'LARDA OTURDUĞU CİHANGİR CADDESİ'NDEKİ EVİNDE, ACAR BURAK BENGİ, BÜKTEL VE HAMDİ ALKAN...
2. YİNE 90'LARDA AKM GİŞELERİ ÖNÜNDE HAMDİ ALKAN VE BÜKTEL
LikeLike ·  · 
  • 24 people like this.
  • Coşkun Büktel Her iki fotoyu da kimin çektiğini anımsamıyorum. Canan Hoşgör olabilir (mi?)
  • Coşkun Büktel İki "dev"in arasında çubuk kraker kadar cılız görünüyorum, di mi?
  • Uygar Akyıldız O altındakinin de Boxer dön olduğunu çaktırmamak için kadraji iyi ayarlatmissin? Shame on you:) politik değildi. Arkadaşca takildim. Ozaman herkes gariban gorunumluydu. Kazaklarimizi kotumuzun içine sokardik. 90 ların korkunç giyim zevki işte
  • Coşkun Büktel O benim ev halim. Kadrajı ayarlamakla uğraşacak olsam, gidip bir pantolon giymek daha kolayıma gelirdi. Takılırken bile mantıklı ve tutarlı olmalısın.
  • Uygar Akyıldız ev halin öyle ve canan fotoğrafınızı çekiyor öyle mi misafirlere karşı böyle mi duruyorsun. mantığa gel tutarlı coşkun Büktel ..
  • Coşkun Büktel Fotoyu Canan çekmemiş ki... Canan çekseydi pantolon giyer miydim? Giyerdim herhalde... İki tane foto var orada, evet bunu Canan'ın çekmiş olması düşük ihtimal ama ötekini Canan çekmiş olabilir. Bunu da çekmiş olabilir. Şort gibi bir dondu o... Kapı çalındığında kapıya onunla çıkıyordum. Ama hiçbir yaşımda kazağımı pantolonumun içine sokmadım.
  • Uygar Akyıldız Olsun tutarlıyım. Misafirlere karşı daima donla dururum. Çizgimden de taviz vermem. Ilkeli duruş gösteririm. Falancasın diye sana ayrı muamele çekemem.
  • Coşkun Büktel Ama Theope'yi yazmış bir adamın kadraj ayarlamak, CHP'den menfaat koparmaya çalışmak gibi ancak senin kalibrene yakışacak işlerle uğraşmayacağını akıl edemeyecek kadar hayat acemisisin.
  • Uygar Akyıldız bak gene siyasete bulaştırdın. yani donumla onurumla dururum diyorsun misafire karşı. kalibre diyorsun ama senin mahalleyede o kadar salya sümük gidiyorsun kendi oyununu kendin övüyorsun gene de almıyorlar. kendi oyunu nu övmek kalibreni düşürmüyormu.
  • Coşkun Büktel Dedim ya, hayat acemisisin.
  • Ahmet Bayaslan Çoşkun hocam ,ne uğraşıp durursunuz böyle çevresinde var olduğundan haberi olmayan kendi eğosunu tatmin etmeye çalışan insanlarla cidden anlamış değilim hee sevinsin diye yapıyorsunuz hayatında Çoşkun Büktel 'le konuşma şansı yakalamış ! Kendisinin bunu hak ettiğini düşünmüyorum hele hele böyle terbiye sınırını aşan biri ...
(Kaynak: facebook)