3 Ağustos 2014 Pazar

Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar - Ömer Faruk Kurhan ile hesaplaşacağım!

Beni "LİNÇ" etmek için kollarını sıvayanların kollarını kırdım. Bilimsel düşünmekten yoksun insanların "her işi" yarı yolda bırakmasına alışkın olduğum için, onların yarım olmuşluk hâline kulak asmayıp, yürüdüm!

Ben, polisin, savcının ve yargıcın karşısında dik durduğum için polisler, savcılar ve yargıçlar bana nasıl davranacaklarını çok iyi biliyorlar!... Ben de onlara nasıl davranacağımı çok iyi biliyorum. Haksızlıkların yasalarla korunduğu bir ülkede yaşadığımın bilincinde olduğum için, polis kadar adlî işi, savcı kadar suçlama düzeneğini, yargıç kadar yargıyı biliyorum! 

Avukatlar hakkında bir yorum bile yapmamaya çok özen gösteriyorum! Korkudan mı?... Hayır! Peki neden?... Ben, avukatlığı bir meslek olarak bile görmüyorum. Denilebilir ki: "Barolar var ya!" Biliyorum, ancak benim için, barolar bile baro değil!... Benim böyle düşünme hakkım yok mu? Var... Peki, ben bu içerikte sözler söyleyip, içtenlikli düşüncelerimi yazdığımda ne oluyor?... Doğru söylememeyi meslek edinmiş avukatlar tarafından yargılattırılıyorum! Yılıyor muyum? Hayır! Ben, hiç yılmam!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz