23 Mayıs 2014 Cuma

Metin Uçar, Bulunmaz'a dedi ki: "Hilmi Abi, 'Olay Yeri İnceleme' gibisin!"

Bulunmaz, Emin Bulut ve Metin Uçar ile sohbet sırasında! (Fotoğraf: Ünal Kızıltepe)

Ben, yazar - çizer takımıyla sohbet etmekten çok, emekçilerle konuşup, dertleşmeyi seviyorum! Emekçiler, "ego"nun ne olduğunu bilmedikleri ve beni entelektüel sınava tâbi tutmaya yönelmedikleri için onların has arındırılmış düşüncelerinden çok şeyler öğreniyorum. Ben de, işçi sınıfı içinde doğup, işçi sınıfı bilinciyle kendimi var ettiğim için, emekçi halkla ve tüyü bitmemiş yetimle iletişim kurmakta bir sakınca görmüyorum!...

İstanbul Adalet Sarayı'ndan geldiğimden ve/ya postacıların resmî belge getirmelerinden sonra, "bahçe"ye çıkarak resmî belgelerin fotoğraflarını çekiyorum!... Her fotoğraf çektiğimde, bana "takılan" ayakkabı boyacısı Metin Uçar, bugün, yine takılarak; "Hilmi Abi, 'Olay Yeri İnceleme' gibi çalışıyorsun!" deyince, "bahçe"dekilerin toplu kahkahasına neden oldu!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz