30 Nisan 2014 Çarşamba

Demirkanlı, Bulunmaz'ın Fatih Asayiş Büro Amirliği'ne gitmesini sağladı!

Hilmi Bulunmaz, Fatih Asayiş Büro Amirliği'nde verdiği ifadede dedi ki:

"Beyan ettiğim kimlik ve adres bilgileri bana ait ve doğrudur. Hâlen adresini beyan ettiğim yerde ikâmet ederim. Üzerime atılı bulunan suçlamayla yasal haklarımı öğrendim. Avukat istemiyorum. Suçlamayla ilgili ifademi vereceğim. Şikâyetçi Mustafa Şükrü DEMİRKANLI isimli şahsı tiyatro camiasından tanırım. Bu şahısla herhangi bir husumetim yoktur. Mustafa Şükrü DEMİRKANLI isimli şahsın İnternet kişilik haklarına hakaret edildiği yönündeki yayınların yapıldığını beyan ettiği www.vimeo.com isimli siteye üyeyim. Ayrıca, www.tiyatroyun.blogspot.com isimli site bana ait ve tarafımdan kullanılmaktadır. Bahsi geçen iletileri ben yazdım. Şikâyetçinin kendisine hakaret ettiğim yönündeki sözler tamamen eleştiriden ibaret sözlerdir. Kişilerin eleştiri hakkı, anayasal bir haktır. Bu yayınlar hakaret içerse bile yıllar önce yayınlandığı için zaman aşımına uğramıştır. Hakaret içermediği sürece, herkes eleştirilebilir. Mustafa Şükrü DEMİRKANLI isimli şahısla ilgili olarak bahsettiğiniz ve bana da okuttuğunuz sözlerle, kendisini eleştirdim. Sözlerimde hakaret yoktur. Fikir suçu işlediğim yönündeki iddialar asılsızdır. Suçlamayla ilgili olarak söyleyeceklerim bunlardan ibarettir."