10 Nisan 2014 Perşembe

M. Demirkanlı'nın evini ikâmet gösteren İsmail Can Törtop, haşlanacak!

T.C.
İSTANBUL 
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI'NA

SORUŞTURMA NO: 2013/168583

KONU: Hileli şikâyete karşı ifâde sunmam için zaman kazanma istemi

Fatih Asayiş Büro Amirliği'nde görev yapan polis memuru Sayın Ergün Ünal'ın telefonla beni araması sonucunda, 17 Mart 2014 tarihinde işbu büroya giderek, "ŞÜPHELİ İFÂDE TUTANAĞI" tutturdum... Bahse konu şikâyetin hileli olduğunu sezdiğim için şunu da özellikle belirttim:

"Konuyla ilgili olarak, SAVCILIK beni çağırdığında, daha detaylı ifâdemi vermek istiyorum."

Uluslararası işlerimin yoğunluğu, İsmail Can Törtop'un da örgütleyicisi bulunduğu "1100 kişilik ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" örgütünün bana karşı yürütmüş olduğu olağanüstü derecede hileli "ADLİYEYİ GEREKSİZ YERE MEŞGÛL ETME" eylemlilikleri nedeniyle, Sayın Savcı'ya yeteri denli ciddî nitelikte ifâde verebilme yeteneğimi ertelemek zorunda kalabiliyorum!... Yarın gayet erken bir saatte São Paulo kentine uçarak, 24 Nisan 2014 günü geç bir saatte dönebileceğim ve döndükten sonra bile 100'ü aşkın soruşturma - kovuşturma - kamu dâvâsı - tazminat dâvâsı dosyalarıyla boğuşacağım için, size vermem gerekli olan "HİLELİ ŞİKÂYET DİLEKÇESİNİ DEŞİFRE ETME İFÂDESİ" metnini geciktirmek zorunda kalacağım kanısındayım. İşbu nedenlerle bana zaman vermenizi arzu ediyorum...

Gereğinin yapılmasını saygılarımla arz ve talep ederim... 11 Nisan 2014


HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ


EKLER:

1 - Türk Hava Yolları São Paulo gidiş-dönüş uçak bileti

2 - Katıldığım uluslararası fuarlardan bâzı örnek belgeleri

3 - Fatih Asayiş Büro Amirliği'ndeki ifâdelerimiz