18 Şubat 2014 Salı

Haluk Bilginer'in 2 yıl hapse attırmak istediği Bulunmaz kuleleri koruyor!

Ben, sosyal devletin, emekçi halkın ve tüyü bitmemiş yetimin haklarını savundukça, sürekli olarak hapis cezalarıyla yargılanarak, hapis cezaları alıyorum. Ama sosyal devletin, emekçi halkın ve tüyü bitmemiş yetimin haklarını yiyerek "Kültür Bakanlığı Çanağı" yalayanlar benim hakkımda yüz (100) taneden fazla soruşturma, kovuşturma ve dâvâ başlattığı gibi, "haksızlıkların yasalarla korunduğu bir ülke"de yaşadığımız için, zaman zaman başarılı da oluyorlar. Ancak ben, her türlü tutsak almaya yönelik eylemlere karşın, asla ve kesinlikle yılmayacağım. Çünkü ben, gücümü "Kültür Bakanlığı Çanağı" yalamaktan değil, sosyal devlet anlayışından, emekçi halktan ve tüyü bitmemiş yetimden alıyorum! UNUTMAYIN!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca tıklayınız:

Bulunmaz, Ali Çetin'e "Uydurulmuş bir dâvâdır!" derken başını dik tuttu!