10 Ocak 2014 Cuma

"Zayıf" tiyatro eleştirmeni İhsan Ata, tiyatronun "t"sinden bile anlamıyor!

İhsan Ata - 7000 yıllık Uçan Halıya Ters Binen Hırcar'da metin, müzik, oyunculuklar  genel olarak zayıf kalmış. Ama ortada keskin bir reji dehası var!

Hilmi Bulunmaz - "Metin" (yazarın ürettiği), "müzik" (bestecinin ürettiği), "oyunculuklar" ("metin"i ve "müzik"i üretenlerin işlerini izleyiciye yansıtabilen kişilerin ürettikleri) "ZAYIF" ve bu "ZAYIF" iş ve oluşları izleyicilere "KAKALAYAN" (sunabilen) "REJİ KESKİN DEHA" sahibi. Bana bak kardeşim İhsan, beni ivedilikle Cumhuriyet Savcılığı Müracaat Savcısı Bey'e "DÂVÂ VE ŞİKÂYET" edebilirsin:

"HA SİKTİR BE!!!..."

Bir rejisör ("REJİ" değil), "DEHA SAHİBİ" ise, sahnelere "ZAYIF METİN", "ZAYIF MÜZİK" ve "ZAYIF OYUNCULUK" koymaz!... Koymak istese bile koyamaz. Çünkü "DEHA SAHİBİ" rejisör, doğası gereği, "GÜÇLÜ OYUNLAR" sergiler... Bu arada şunu da belirteyim: 

HİÇBİR LİNÇÇİ YÖNETMEN "GÜÇLÜ YÖNETMEN" VE/YA "DEHA SAHİBİ REJİSÖR" OLAMAZ. BU MÜMKÜN DEĞİL!

***

Ayrıca bakınız:

Burhan'a, Fırat'a, Reyhan'a hukuk öğreten adam, İhsan'a dil öğretiyor...