25 Ocak 2014 Cumartesi

Dâvâ dosyalarıyla boğuşan Bulunmaz, İtalya anılarını asla yazamıyor...

Ülkemizdeki entelektüel bilincin gelişmemesi için son derecede yoğun bir ilkel dayanışma tutkusu oluşturulmuş. Tiyatro alanındaki LİNÇÇİ kişiler entelektüel bilincin yeşermemesi için büyük bir çaba harcıyorlar. "ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın da başını çektiği 2200 kollu 1100 LİNÇÇİ bizim de sanatsal ifade olanaklarımızı ilelebet ilga ve imhâ etmek için "yüz civarındaki kovuşturma ve soruşturma" ile beni bunaltmak istemesine karşın kendileri bunalım yaşamaya başladı! 

LİNÇÇİ kişiler, bu arada, benim güzel yazılar yazma hakkımı bile iğdiş etme girişiminde bulunuyorlar. Bir fotoğraftan bir roman çıkaracak bir donanıma sahip olmama karşılık, bir fotoğraf altı yazısı yazacak zaman bulamaz duruma düşüyorum. 1100 LİNÇÇİ kişiyi birer birer mahkeme koridorlarına tutsak ettikten sonra, benim de yazı yazma vaktim gelir!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz