8 Aralık 2013 Pazar

Bulunmaz, mesaisine bugün de İstanbul Adalet Sarayı'nda başlayacak!

Sanatın düşürüldüğü yerlerden kaldırılıp başının göğe değdirilmesi için savaşım veriyorum... İşbu nedenle başıma gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi. Pişman mıyım? Asla! Hayır! Pişman değilim! Pişman olamam!

Benim dağarcığımdaki sözlükte "keşke", "pişmanlık" sözcükleri yoktur!

Demiştim ki: Bana noter onaylı ihtarname gönderene ben de ihtarname gönderirim; beni şikâyet edeni ben de şikâyet ederim, beni mahkemeye vereni ben de mahkemeye veririm. Dediğimi sürekli yaptım, yapacağım.

Beni hukuk kavgasına çağırdılar. "Gel!" dediler. Gittim. Bu teklifi öpüp başıma koydum. Kavganın kirlenmemesi için müthiş çaba harcıyorum. Kavgamı kirletmem... Kavgası "devrimci" olanın hukuku da "devrimci" olur. Devrimciler, hayatın ve sanatın her alanını devrimci hâle getirdiği gibi, hukuku da devrimci hâle getirmek için bedenlerini kavgaya yatırır!

Şimdi bir taksiye atlayıp İstanbul Adalet Sarayı'na gideceğim... Kavga!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz