2 Ekim 2013 Çarşamba

Mustafa Kurt'tan reklâm (PARA) alan dergiler zamanında çıkıyor mu?...

Ben çıkmadığını iddia ediyorum. Bu iddiamı da sınırsız orman kıyısında gezinen geyiklerin cirit attıkları "facebook bataklığı" saçmalığında değil, mahkemelerde de dile getiriyorum ve hiçbir tiyatro dergisi patronunun gıkı bile çıkmıyor. İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kulelerinin işgâline sustuğu oranda Devlet Tiyatroları'ndan reklâm (PARA) alabilen tiyatro dergileri, benim için, devlet için, halk için, emekçi için, işçi için ve tüyü bitmemiş yetim için yayınlanmadığından, asla zamanında çıkmasa bile, Mustafa Kurt'un koltuğunu, masasını... kısacası makamını işgâl ettiği DT'nin başarısızlıklarının üzerine kara bir şal yada çarşaf gibi örtülme işlevinden başka herhangi bir işe kesinlikle yaramıyor. Hesaplaşacağız!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz