20 Ağustos 2013 Salı

Köpeğimi yıkadığımda seviniyor; insan kılığına giren köpekler kızıyor...

Bulunmaz, iyice insanlaşmış köpeği Toprak'ı temizliyor! (Fotoğraf: Eylül Bulunmaz)

Ben, toplumsal hayatın hangi alanında mücadele edersem edeyim, işbu alanda bulunan kişi, kuruluş ve kurumları insan gibi eleştiriyorum... O alandaki eylemcilerin arınması, temizlenmesi, yıkanması için büyük bir mücadele vermeye başladığımda o alanda emekçilik yapanların, benden yana davranış geliştirecekleri kanısına varıyorum! Ne yazık ki, özellikle 
"kapitalsiz kapitalistler", çanağını yaladıkları kapitalizme öyle bir hırsla entegre olmuş durumdalar ki, benim sosyalist bilincime karşı, âdeta bir tarikat militanı gibi örgütlenerek, benim önüme umulmadık barikatlar kuruyorlar. Özetle, insan kılığına girmiş köpekler, sınıfsal bilince sahip olmadıkları için, sürekli olarak sahiplerinin sesiyle havlayıp, arınmayı, temizlenmeyi, yıkanmayı reddediyorlar. Onlar kampanya düzenliyor!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz