11 Ağustos 2013 Pazar

Bulunmaz: Coşkun Büktel Zeynep Bakır'a DVD verirken ben de gördüm!

Coşkun Büktel Akşam muhabiri Zeynep Bakır ısrar ederek ödünç aldığı orijinal "The Graduate" DVD'mi, bir yıldır defalarca istediğim halde, hâlâ geri vermedi. Tanıyanlar lütfen kendisine bir şey söylesin!

Mihrace_Y ‏- Kendisini görürsem ısrarın iyi bir şey olmadığını söyleyeceğim :)doğru anlamışımdır umarım isteği

Coşkun Büktel - "Açıkça, mertçe, Türkçe" netçe konuştuğumu sanıyorum. İstediğim şeyi yazdım: Ne fazlasını ne de azını istiyorum.

Mihrace_YAçıkça, mertçe ve Türkçe ifade etmek isterim ki;sizin bu sevimli,huysuz ve de son derece haklı hallerinizi seviyorum :)

Coşkun Büktel Huysuz mu? Ben benden ödünç DVD isteyen birine en sevdiğim DVD'mi veririm/verdim. Verdiğim şeyin maddi değeri önemli değil. Önemli olan insani bir yaklaşımın terbiyesizce, hunharca cezalandırılması... Buna izin vermem. Buna huysuzluk denilmesi hoş değil.

Oyun notu: Büktel - Mihrace diyaloğunun devamı için TIKLAYINIZ!

***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...