4 Ağustos 2013 Pazar

Bulunmaz, tiyatral faşizme karşı yine İstanbul Adalet Sarayı'na gidecek!

Bulunmaz, Hindistan'ın Gucerat eyâletindeki Rajkot'ta! (Fotoğraf: Cemal Bulunmaz)

Bana karşı düşmanca bir örgütlülük içerisine girmiş olsalar bile, hiçbir tiyatral faşisti mahkemelerde süründürme gibi bir düşünceye kesinlikle yönelmedim. Kendilerini yapıtlarıyla değil, ahbap çavuş ilişkileriyle var eden faşistler, bana o kadar çok "NOTER ONAYLI İHTARNAME" yolladılar, beni o kadar çok "DÂVÂ VE ŞİKÂYET" ettiler, o kadar çok "MANEVİ TAZMİNAT DÂVÂSI" açtılar ki, faşistlere karşı yaptırım uygulamak zorunda bırakıldım... "NOTER ONAYLI İHTARNAME" 
yollayanlara "NOTER ONAYLI İHTARNAME" yollamakla birlikte, 
"DÂVÂ VE ŞİKÂYET" edenleri, "DÂVÂ VE ŞİKÂYET" etmeye ve 
"MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" açana "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" açmaya başladım. Benim bu yasal yaptırımlarım karşısında kuyruklarını arka bacaklarının arasına sıkıştıran tiyatral faşistler, kendi silahlarıyla vuruldukça ne yapacaklarını iyice şaşırıp, serseri mayın gibi facebook geyiği ve twitter goygoyu yapma yoluna saptılar... Ancak ben, bana çektirilen acılara karşı son derecede duyarlı olduğum için, tiyatral faşistleri sıçtıkları yere kadar kovalayacağım. "Uyarmadı!" denilmesin...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz