29 Ağustos 2013 Perşembe

Bulunmaz İstanbul Adalet Sarayı'nda rekor sayıdaki dâvâlarını takip etti

Çok yakında ülke dışına çıkacağım için, bugünkü İstanbul Adalet Sarayı ziyaretim olağanüstü bereketli ve hareketli geçti!... Bu geceki gayet hafif birkaç saatlik uykunun ardından, sabahın zifirîliğinde uyanıp, ince ince hukukî planlar yaptım. Planıma göre dokuzda yola çıkacak öğleye kadar işlerimi bitirecektim... Ancak, Kültür Bakanlığı Çanağı yalayarak tiyatro yapmak yerine, kendi elimin nasırının üzerinde yükselip, kendi terimle çorbamı kaynattığım için, arkadaşların iş yoğunluğuna katkı sunmanın yanı sıra, elektrik kesilmesinin azizliğine de uğradım. Böylelikle, ancak öğle sonrası İstanbul Adalet Sarayı'nda olabildim!... Adliyeye hızla girip, şimşek hızıyla işlerimi hâllettikten sonra karşınızdayım. Vira bismillah!

Bugünkü İstanbul Adalet Sarayı'ndaki koşuşturma sürecinde, yumak hâline gelmiş düşünce karmaşası uçurumuna yuvarlandım... Şimdilik kaydıyla şunu gayet rahat söyleyebilirim: Türkiye'deki adalet duygusu, estetik duygunun ötesinde. Bunun tartışılır durum olduğunu bilmeme karşın, not etmeden geçemedim. Karmaşık duygularımı da yazacağım...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz, bugün İstanbul Adalet Sarayı'ndaki onu aşkın işini takip etti!