3 Ağustos 2013 Cumartesi

İDT Müdürü Şakir Gürzumar'ın kulesinin namusunu Bulunmaz koruyor!

Bulunmaz, İDT reklâm kulesinin namusunu koruyor hâlâ! (Fotoğraf: Kâzım Şimşek)

Ben, ömrümü tiyatro sanatının kurtuluşuna adayan bir şahıs olarak, tiyatro sanatının yücelmesi yönündeki mücadelemi aralıksız olarak sürdürmek zorundayım... Bu benim için olmazsa olmaz türünden bir gereklilik. Ben, hiçbir zaman için Devlet Tiyatroları'ndan herhangi bir haksız kazanç elde etmek isteyen aşağılık kişiler gibi davranmadığım için, benim verdiğim İstanbul Devlet Tiyatrosu (İDT) reklâm kuleleri mücadelesi inandırıcılığını koruyor... Ben, DT'ye bir şey pazarlamak isteyen tiyatro esnafından biri olmadığım için, alnım açık bir biçimde yaşamımı sürdürüyorum... Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Mustafa Kurt'tan ve/ya İstanbul Devlet Tiyatrosu Müdürü Şakir Gürzumar'dan herhangi bir avanta beklentisi içerisindeki kişilerin İDT reklâm kuleleri hakkında iki kelâm etme hakları asla ve kesinlikle olamaz... Ancak ben, bilimsel sosyalizm ahlâkının emirlerini yerine getirdiğim için, halkın ve tüyü bitmemiş yetimin verdiği vergilerle zar zor denkleştirilen Devlet Tiyatroları kasasından bir kuruş bile avanta alma niyetinde değilim!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...