14 Ağustos 2013 Çarşamba

Bulunmaz: Düşündüğümü, eylemimi, gördüğümü göstermeyi seviyorum!

Bulunmaz, Alman bisikletçilerin sabah molasını gördü! (Fotoğraf: Fikriye Bulunmaz)

Sabahları saat altıda kalkıp, köpeğim Toprak'ı gezdiriyorum. Tarçın adlı köpeğim yaklaşık olarak iki yıl önce çalındığı ve ben, bunun yasını hâlâ tuttuğum için, Tarçın'ın yerine yeni bir köpek almayı düşünmüyorum. Avrupa yakasındaki ilk göz ağrım olan Toprak'ın üzerine yeni bir köpek daha almayı pek içime sindiremediğim için, Toprak ile birlikte gezmeyi yeğliyorum. Toprak, kendi kendine yada sokak köpekleriyle oynarken, ben de, elimdeki kitabı okumaya yumuluyorum... Bu sabah kaçıp, beni saatlerce uğraştıran köpeğimin vesilesiyle, Sultanahmet Meydanı'ndaki bâzı sosyal olaylara tanık oldum... Saat altıyla sekiz arasında turladığım Sultanahmet, gerçekten görülmeye değer hoş bir yer. Sabahın serinliği ve seyrekliğinde, alışılmadık durumlarla karşılaşılabiliyor. Bu sabah, ta Almanya'dan buraya kadar bisikletleriyle gelen turistlerle karşılaştım... Birkaç dakikalık sohbet sonrası, ne kadar renkli bir hayatları olduğunu kavradım... Kapitalizmin tekdüzeleştirdiği insanlar, duygusal ve sosyal zekâlarını kullanarak, kendilerine göre renkli bir evren kurmuşlar. Ben, kendimi, düşündüklerimi, davranışlarımı, eylemlerimi ve gördüklerimi önemsediğim için, hayatımdaki hemen hemen tüm kesitleri okurlarıma sunma gereksinimi duyuyorum... Bugünkü fotoğraflar ve tadımlık yazı buna küçük bir örnek. Bence herkes eylemini, gördüğünü önemsemeli!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...