12 Ağustos 2013 Pazartesi

AKP (söylentiye göre) Erdekteki okulu İmam Hatip yapamayınca çürüttü

Bulunmaz, Erdek'teki "en eski" okuldaki talanı gördü... (Fotoğraf: Fikriye Bulunmaz)

Ben, hiçbir zaman için, "...benim oyunum, benim resmim, benim şiirim, benim öyküm..." kısır döngüsüne tutsak olacak kadar cahil ve cimri biri olmadım. Hattâ "benim sanat anlayışım" sığlığına bile asla ve kesinlikle düşmedim. Nasıl ki, İstanbul Devlet Tiyatrosu Müdürü Şakir Gürzumar inisiyatifindeki reklâm kulelerinin namusunu korumak zorundaysam, Erdek'teki "en eski" okulun da namusunu korumakla yükümlüyüm...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Çok önemli not: Bir "ASILSIZ İHBARCI" çıkıp, bu yazıyı, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Özel Soruşturma Bürosu'na İHBAR edebilir...


***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...