5 Ağustos 2013 Pazartesi

Asılsız ihbarcı Mustafa Şükrü Demirkanlı, Bulunmaz'ı savcıya ihbar etti

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI
ÖZEL SORUŞTURMA BÜROSU

Soruşturma No: 2013/72962



MÜŞTEKİ İFADE TUTANAĞI

MÜŞTEKİ: Mustafa Şükrü DEMİRKANLI, 37210675438 T.C. kimlik numaralı, FAHRİCAN oğlu, SAADET CANSEN'den olma, 07/04/1956 doğumlu, İSTANBUL ili, ÜSKÜDAR ilçesi, ZEYNEP KAMİL köy/mahallesi, 57 cilt, 2414 aile sıra no, 14 sıra no'da nüfusa kayıtlı, evli, yüksel okul veya fakülte mezunu, Merkez Mah. Reha Yurdakul Sk. No: 28 iç kapı No: 1 Şişli / İSTANBUL ikâmet eder olduğunu söyledi. 21/05/2013


Ceza Muhakemesi Kanunu'nun 234. Maddesi gereğince mağdurun kimliği saptandıktan ve kişisel bilgileri öğrenildikten sonra;


Delillerin toplanmasını isteme, soruşturmanın gizlilik ve amacını bozmamak koşuluyla Cumhuriyet Savcısı'nın belge örneği isteme, vekili yoksa baro tarafından kendisine bir avukat görevlendirilmesini isteme, Ceza Muhakemesi Kanunu'nun 153. Maddesine uygun olmak koşuluyla vekili aracılığıyla soruşturma belgeleri ile el konulan ve muhafazaya alınan eşyayı inceletme, Cumhuriyet Savcısı'nın kovuşturmaya yer olmadığı yönündeki kararında kanunda yazılı usûle göre itiraz hakkını kullanma haklarının bulunduğu açıkça anlatıldı.


"Avukat istemiyorum." dedi.


SORULDU: 


Ben, "Tiyatro... Tiyatro... Dergisi" isimli dergide yayın yönetmeniyim. Hakkında İHBARDA bulunduğum HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ ise, Uluslararası Elmas Kalemleri Ticaretiyle uğraşan, aynı zamanda tiyatroya ilgili ve meraklı olan bir kişidir. Tiyatroya olan ilgisi nedeniyle, elektronik posta yoluyla kendisine ait www.tiyatroyun.blogspot.com isimli İnternet sitesinde sürekli tiyatro insanlarına karşı yazılar kaleme alıp, video görüntüleri yayınlamaktadır. Ancak, yazdığı yazılarda tiyatro insanlarına karşı SÜREKLİ HAKARET İÇERİKLİ BEYANLARDA bulunduğundan DOLAYI KENDİSİNE HAKARET EDİLEN KİŞİLER Cumhuriyet Savcılıkları'na şikâyetlerde bulunmuş, bu kişi aleyhine Cumhuriyet Savcılığı'nca yaklaşık 10 CİVARINDA KAMU DÂVÂLARI açılmıştır. Açılan bu KAMU DÂVÂLARI nedeniyle Ceza Mahkemeleri'nde YARGILANMIŞ VE HAKKINDA "HÜKMÜN AÇIKLANMASININ GERİ BIRAKILMASINA DAİR KARARLAR" verilmiştir. Bana yönelik HAKARETLERİNDEN dolayı da hakkında şikâyetlerde bulundum. Hakkında, Cumhuriyet Savcılığı'nca soruşturmalar yapılıp, KAMU DÂVÂLARI açılmıştır. Bu şikâyet dilekçelerimin tamamı İstanbul Adliyesi'nde işlem görmüştür. Ancak, soruşturma numaralarını şu ân hatırlayamıyorum.

Şahsen benim ve sair tiyatro insanlarının hakkındaki şikâyetler nedeniyle hakkında soruşturmalar yapılan ve aleyhine KAMU DÂVÂLARI açılan HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ, bu dâvâlar nedeniyle "ey savcı" başlıklı bir şiir kaleme almış ve bu şiirinde yargı teşkilatını hedef alarak ithamlarda bulunmuştur. Bu şiiri de, yukarıda belirttiğim sitesinde yayınlamıştır. İHBAR dilekçemde ve ekinde şahsımıza yönelik İFTİRA ve HAKARETLERDEN dolayı yukarıda belirttiğim gibi ayrıca şikâyetlerde bulundum. Ancak, yine yukarıda belirttiğim şüpheli tarafından kaleme alınan şiir ile yargı teşkilatı hedef alındığından dolayı hakkında Cumhuriyet Savcılığı'nıza İHBARDA bulunuyorum. ŞAHŞÎ BİR ŞİKÂYETİM YOKTUR. DİLEKÇEMİ 

İHBAR EDEN şeklinde kaleme aldım. Hakkında gereğinin takdir ve ifasını talep ediyorum. Benim ve diğer tiyatro insanlarının şikâyetlerine istinaden yapılan soruşturmalara ilişkin SORUŞTURMA numaralarını dosyaya ibraz edeceğim. İHBAR VE DELİLLERİM bundan ibarettir. 

dedi. Beyanı okundu. İmzası alındı. 21/05/2013


Halûk Gedikli 40899        Yasemin Dursun     Mustafa Şükrü Demirkanlı

 Cumhuriyet Savcısı               Zabıt Kâtibi                       Müşteki