9 Temmuz 2013 Salı

Bulunmaz: Sofrasından bir hurma bir kabuklu fıstık aldığım iftardaydım!

(Kaynak: Milliyet)

***

Muhakeme edildiğim Adalet Sarayları (İstanbul Adalet Sarayı, İstanbul Anadolu Adalet Sarayı, İzmir Karşıyaka Adalet Sarayı) ziyaretlerim son günlerde öylesine üst üste gelmeye başladı ki, bu nedenle, çok hafif bir yorgunluk hissine kapıldım. Bugün Coşkun Büktel'le yaptığımız telefon görüşmesi sonucu, "Yeryüzü Sofları" başlangıcına katılma kararı aldık. İstiklâl Caddesi'nin Galatasaray Lisesi başlangıcından Taksim Alanı'na kadar hınca hınç bir sofra kuran halk, Recep Tayyip Erdoğan iktidarına karşı bilinçli bir eylemlilik içerisindeydi. Yaklaşık olarak kırk yıldır iftar sofralarına uzak yaşadığımın ayrımında olsam bile, "Anti- Kapitalist Müslümanlar"ın buyur ettiği sofraya uzak kalamadım ve kıyısından da olsa, bu sofraya "ortak" oldum. Bu ortaklığımın toplumsal bağlamının yanında bana ikrâm edilen hurma ve kabuklu fıstığa "hayır" demedim!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz