12 Haziran 2013 Çarşamba

59 UK 781 plakalı araba, 12 Haziran 2013 saat 20.00'de beni eziyordu!

Bu fotoğraf, İnternet'ten alınmış herhangi bir fotoğrafdır. 59 UK 781 plakalı değildir...

59 UK 781 (Tekirdağ) plakalı Toyota Corolla marka çirkin otomobille karşı karşıya geldiğiniz zaman çok dikkatli olunuz. Çünkü, bu arabayı kullanan yirmi beşlik delikanlı çok acımasız biri. Bugün, tam 20.00'de, Çemberlitaş'tan Sultanahmet'e doğru yürürken, yayalara yeşil araçlara kırmızı yandığı ân, otomobilini üzerime sürüp, bedenime sürtünerek geçen gence, neden öyle yaptığını sorduğumda, aynen şöyle bağırdı:

"Biraz daha fazla konuş da, seni arabanın altına alıp, iyice ezivereyim!"

Daha sonra, bu ipini koparmış gençle aramızda şöyle bir diyalog geçti:

- Kırmızıda geçtin!

- Ne olmuş yani?

- Yolcuların hakkına tecavüz ediyorsun!

- Ne olmuş yani?

- Bize yeşil, size kırmızı yanması için bekledik. Sen neden beklemedin?

- Ne olmuş yani?

İpini koparan genç, önce pencereyi, ardından kapıyı açarak, bana doğru yönelince, hem yayalar ve hem de yanımda hazır bekleyen oğlum, ipini koparan gence ders vermek için yekindiler. Ben, diyaloğu sürdürdüm:

- Bize yeşil yanıyordu ama...

- Bana da kavuniçi yanıyordu!

- Kavuniçi yanmıyordu; düşün, kavuniçi renkte geçme hakkın var mı?!

- Ne olmuş yani?

Elimdeki mahkeme dosyalarının kabarıklığına karşın, gence doğru bir hışımla yürüdüğümde, o ipini koparan genç hızla gaza bastı... Yayalar, hem kendi haklarını ve hem de benim hakkımı savunmak için gardını almışlardı bile... İpini koparan genç hızlanırken arkasından bağırdım:

"NE OLMUŞ YANİ?"

***

Oğlum Cemal Bulunmaz, 154 ve 155 nolu telefonları arayıp yasal işlemi başlattı. İpini koparan o delikanlı, benden özür dilese bile bağışlamam!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz