28 Haziran 2013 Cuma

Turgay Demirkaya, LİNÇÇİ Demirkanlı'nın ruhunu bildiği için tanık oldu!

Çin mutfağını çok seven Cemal Bulunmaz, Turgay Demirkaya ile Çin Lokantası'nda!


T.C.
KARŞIYAKA (İZMİR)
3. SULH CEZA MAHKEMESİ'NE

TANIKLIĞIM

DOSYA NO: 2013/183 Talimat

SORUŞTURMA NO: 2012/51145
ESAS NO: 2012/37858
İDDİANAME NO: 2012/18525

Bulunmaz Tiyatro - İstanbul Genel Sanat Yönetmeni Hüseyin Hilmi Bulunmaz'la Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Yayın Yönetmeni ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Mustafa Şükrü Demirkanlı arasındaki tiyatro eleştiri farklarını İnternet ortamından sürekli olarak gayet yakından izliyorum. Benim gözlemim odur ki, Mustafa Şükrü Demirkanlı eleştiri adı altında, Hüseyin Hilmi Bulunmaz'a yönelik olarak sürekli bir biçimde çok ağır 

"HAKARET" etmektedir... Oysa ki, tiyatro yönetmeni Hüseyin Hilmi Bulunmaz, gayet net ve oldukça "HAKARETE UZAK" bir dille yazılar yazmayı sürdürmektedir. Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın en son olarak, benim çok ilgimi çeken ve baştan aşağı "HAKARET" sözcükleri içeren yazı, 11/04/2012 tarihlidir... İşte bu yazıda, Hüseyin Hilmi Bulunmaz'ın sanatsal eylemliliği değil, tamamıyla kişiliği hedef alınmış ve böylelikle, 
"HAKARET SUÇU" işleme niyetiyle yazı masasına oturulmuştur!... Bana bir okur olarak, böyle bir izlenim vermiştir bahse konu olan yazı. Bu yazıyı okurken, kendimi bir tiyatro izleyicisi olarak değil, sanki mahalle kavgasına dalmış bir "TANIK" olarak buldum. Bu da beni rahatsız etti. Bu nedenle konuyu Hüseyin Hilmi Bulunmaz'a açarak,
"TANIKLIK" isteğimi dile getirdim. Sayın Bulunmaz, sevineceğini dile getirdi... Ben, tamamıyla estetik kaygılarla bu olaya "TANIKLIK"
ediyorum. Yoksa, hiçbir kişinin iyi niyeti yada kötü niyeti beni asla ve kesinlikle hiç ilgilendirmiyor... Ben, bir tiyatro izleyicisi olarak, Sayın Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın ve onun Yayın Yönetmeni ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü olduğu saptırıcı Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin kötü tavrını kesinlikle doğru bulmuyorum. Bu arada yazar Coşkun Büktel'le Hüseyin Hilmi Bulunmaz'a karşı hazırladıkları ve Hilmi Bulunmaz'ın
"ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" tanılamasıyla tüm tiyatro kamuoyuna mal ettiği ilginç eylem de, bir tiyatro izleyicisi olarak bana ve Türkiye tiyatrosuna kalıcı zarar vermiştir. Benim "TANIKLIĞIM", sadece ve yalnız 11/04/2012 tarihli üzücü işbu yazı nedeniyle değil, aynı zamanda genel olarak yazar Bulunmaz'ın ifadesiyle "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" sürecine de aittir, buna da dairdir. 25.06.2013

TANIK

TURGAY DEMİRKAYA