11 Haziran 2013 Salı

LİNÇÇİ Demirkanlı, "Kazmacıbaşı" Orhan Alkaya'ya ihanet mi edecek?!


Edepsizlik yapayım... CNN'de Orhan Alkaya'nın romantizmiyle sarışın kadının romantizmi arasında sıkışıp kaldım... İstifa ediyorum...

Gülüyorum zaten, Orhan'ın her bir yanını çok iyi bildiğim için daha çok gülüyorum..

Orhan Dergi'nin ilk sayısından beri vardı, 2. oğlumun kirvesidir, çok yakınım... zaten ben çok yakınımdakilere acımasızım...

Şu var ya da şunu öğrendim, bu gençler öğretti, sahici olmak... şu anda dinliyorum... menejerim ve Orhan.. ben artık yazmayayım

dur m. ali şimdi aklına geldi, o gazete de çok değerli yazarlar yazıyormuş... dur şunu dinleyelim

O. Alkaya bu gece kendi oldu. Yeni dizi tekliflerine hazır. Yıllarca Tiyatro Tiyatro...nun Yay. Kur.'da olan Alkaya'yı size havale ediyorum

Evet, bunu gördük ve bunun için kazanacağız...

Şu anda O. Alkaya yayından çıktı, siyah arabası ve şoförüyle evine doğru hareket etti... Bu mesajlarımın amacı var, izleyin...

Orhan Alkaya, CNN'de ne dediğini önce izlemeli sonra her cümlesini açıklamamalı  mı?

Ben, Orhan Alkaya'dan utandığımı kendisine de ilettim... Yanıt versin, nasıl Genel Sanat Yönetmeni olduğunu konuşalşım