30 Haziran 2013 Pazar

Kültür Bakanlığı Çanağı yalamaya alışmışlar kudurmuşlardan besbeter

Ben, bu ülkede askerlik yapıp, haksız yere onlarca kez gözaltına alınarak siyasi tutuklu olmakla birlikte, sürekli olarak vergi veriyorum. Benim gibi insanların verdiği vergilerle zar zor ayakta duran T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, bana hiç sormadan, benden izin almadan, tiyatro sanatına katkı yapmak için değil, devlet sadakası almak için tiyatro yapanlara "ÖZEL TİYATROLARA DEVLET DESTEĞİ" adı altında avuç dolusu PARA (avanta, bahşiş, diş kirası, iane, iaşe, sadaka, sus payı, ulûfe) dağıtmayı sürdürüyor... 

Ben, sade vatandaş olmanın yanı sıra, profesyonel bir tiyatro sahibi olarak, T.C. Kültür Bakanlığı'nın çanak yalatmasına ve tiyatro esnafının da çanak yalamasına karşıyım. Bu durumu esefle kınayarak lanetliyorum! 

Ancak götüne güvenenin borazancıbaşı olabileceği gibi, izleyicisine güvenenler tiyatrocu olsun!... 

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz