18 Haziran 2013 Salı

Bulunmaz LİNÇÇİ Ö. Kurhan'ı İFTİRA SUÇU ile DAVA ve ŞİKÂYET etti!

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI

Soruşturma No: 2013/88004



İFADE TUTANAĞI

(...)


ŞİKÂYET VE DELİLLERİ SORULDU: 


Cumhuriyet Başsavcılığı'nıza vermiş olduğum şikâyet dilekçesi doğrudur. Aynen tekrar ederim. Altındaki imza bana aittir.


Şüpheli Ömer Faruk Kurhan İnternet üzerinden kurmuş olduğu 1100 kişilik bir arkadaş grubuyla "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" 

başlatarak, bu "KAMPANYA" başlangıcında, sürecinde, sonrasında sürekli olarak "İFTİRA" atmış olup, sürdürmektedir. Aramızda herhangi bir husumet olmamasına karşın, şüphelinin neden böyle bir girişimde bulunduğunu bilmiyorum. Şüpheli, bu tür davranışlarıyla beni yargılatmış ve böylelikle, benim rahatça yaşama seyahat etme olanaklarımı ilga ve imhâ etmiştir. Bana "İFTİRA" atan şüpheliden "DAVACI VE ŞİKÂYETÇİYİM".

(...)


Ayrıca bakınız:

Bulunmaz, LİNÇÇİ Ömer Faruk Kurhan'ı "İFTİRACI OLMAK" ile suçladı!