14 Haziran 2013 Cuma

H. Bulunmaz LİNÇÇİ M. Demirkanlı'yı HAKARET SUÇU ile yargılatıyor!

T.C.
İSTANBUL
2. SULH CEZA MAHKEMESİ

DURUŞMA TUTANAĞI

DOSYA NO: 2012/663 Esas
DURUŞMA TARİHİ: 13/06/2013
CELSE NO: 2.

HÂKİM: NEVİN HANCILAR 30149
KÂTİP: SELİN SELVİ 142103

Belir gün ve saatte 2. celse açıldı. Açık yargılamaya devam olundu.

Sanık MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI, Müşteki HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ geldikleri görüldü.

Sanık, Müşteki huzura alındı. Hüviyet tespitine geçildi.

SANIK: MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI

MÜŞTEKİ: HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ

SANIK SAVUNMASINDA: "Hazırlıkta verdiğim ifadem doğrudur. Aynısını tekrar ederim. Atılı suçu kabul etmem. Savunmamı yazılı olarak sunmak istiyorum. Ayrıca facebook'ta yazılı olan beyanlar bana ait değildir. Adıma hesap açılarak yazılmakta, daha sonra kapatılmaktadır. Bu tür işlemleri yapan şahsın AVİ MARAŞLIYAN sahte ismini kullanan kişi olduğunu düşünüyorum. Kovuşturmayı genişletme gereği duyulursa IP adresinin tespit edildiğine dair belgeyi de sunuyorum." dedi.

Hazırlık ifadesi okundu. "Doğrudur. Bana aittir." dedi.

Doğum ve sabıka kayıtları okundu. "Doğrudur. Bana aittir." dedi.

Dosyada delil niteliğindeki bilgi, belge ve tutanaklar okunarak soruldu. "Aleyhime beyanları kabul etmiyorum." dedi.

Sanık tarafından sunulan savunma dilekçesi ile ekindeki IP adresini içeren alındı okundu. Dosyasına kondu.

Şikâyetçiye, iddianame ve ekleri okundu. CMK.'nun 234. Maddesi'ndeki yasal hakları tek tek hatırlatıldı. Şikâyet ve delilleri soruldu.

ŞİKÂYETÇİ BEYANINDA: "Hazırlıkta verdiğim ifadem doğrudur. Aynısını tekrar ederim. Sanıktan şikâyetçiyim. Davaya katılmak istiyorum. Ayrıca, beyanlarımı içeren dilekçemi sunuyorum. O dilekçemde, şikâyetçi ve sanık olduğum diğer dava olduğum diğer dava dosyaları numaralarını bildirdim." dedi.

Hazırlık ifadesi okundu. "Doğrudur." dedi.

Sanıktan soruldu: "Katılma konusunda takdir mahkemenindir." dedi.

Hâkim değişikliğinden zabıtlar okundu.

GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ:

1 - Suçtan zarar görme ihtimaline göre şikâyetçinin katılma talebinin CMK 237., 238. maddeleri uyarınca kabulüne, katılan olarak duruşmalara alınmasına,

2 - İstanbul 27. Sulh Ceza Mahkemesi, 35. Sulh Ceza Mahkemesi ve 24. Asliye Ceza Mahkemesi'ndeki dava dosyalarının numaralarının tespit edilerek, iddianame ve tutanak örneklerinin istenilmesine,

3 - Sanığın sabıkasına esas işâretli ilâmın kesinleşme ve infaz tarihlerini gösterir onaylı suretin ilgili mahkemeden istenilmesine,

Duruşmanın bu nedenle, 24/10/2013 günü saat 10.17'ye bırakılmasına karar verildi. 13/06/2013

Kâtip 142103                                                                                     Hâkim 30149

***

Küçük harfle yazılan AVİ MARAŞLIYAN adını büyük ve kırmızı harfle biz yazdık.