7 Mayıs 2013 Salı

LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... editörü SANSÜRCÜ BİRGün yazarı Saban...

Oyun'un notu: Tiyatro yazarı Melih Anık, yazılarından yalnızca 150 sözcüklük bir alıntı yapılabilmesine izin verdiği için, 150'nci sözcükten sonrasını okumak isteyen okurlarımız, en aşağıdaki linki tıklayabilirler!

***

Nedim Saban "Rol Çalıyor"

"Twit"lerimizde ortaya attığımız fikirler nedeniyle Bahtiyar Engin, Üstün Akmen tarafından neredeyse azarlanmışken, ben, Üstün Akmen tarafından "saldırgan, düşman ve hırslı olmakla" ile suçlanmışken hiç böyle bir mücadeleye girmeden, "kötü kişi" olmadan, o fikirlere sahip çıkmak, nasıl bir davranıştır? "RT edenlere" gerçeği açıklamamak, "tebrikleri kabul etmek", fikirlerin asıl sahibinden bahsetmemek, nasıl bir dünya görüşünü yansıtır? Nedim Saban, başka fikirleri alıp kendininmiş gibi ortaya atıyor ve başkaları "Nedim Saban'ın fikrine destek olmalı" deyince "o fikir benim değil şunundur" demiyor, "RT ediyor". Buna artık eminim. (Allah için konuyla ilgili benim yazdığım birkaç twiti de "RT etti". Nedim Saban çoooookkkk hoşgörülü...) Zira, bugünkü gazete yazısında Üstün Akmen ile arasını bozmayacak bir üslup ile yaptıklarını ona "yakıştırmıyor" ve "Lions adayları konusunda yazacağını söylediği yazıyı heyecanla beklediğini" yazıyor. Ama, Üstün Akmen benimle "twitleşmesinin" sonunu “en kısa zamanda köşemde yazacağım" diye bana yazdığı  twitle bitirmişti. Nedim Saban, o "söz verilen" yazıdan bahsederek aslında benim twit ve yazılarımdan "ilham"landığını 

(Kaynak: Dokunuş)