26 Mayıs 2013 Pazar

Bulunmaz, yarın mesaisine yine İstanbul Adalet Sarayı'nda başlayacak!

27 Mayıs 2013 Pazartesi gününü, 28 Mayıs 2013 Salı gününe bağlayan gece yola çıkıp, önce Fransa'nın başkenti Paris'e, oradan Amerika'nın Minneapolis / St. Paul kentlerine ve daha sonra Las Vegas'a gideceğim. Yaklaşık olarak iki haftalık bir seyahat içerisine birçok Amerika kentini katmakla birlikte, dönüşte bir de Hollanda'ya uğradıktan sonra ülkeye dönebileceğim. Benim yokluğumdan yararlanmak isteyen LİNÇÇİ kişi ve kuruluşlar, bana noter onaylı ihtarname gönderebilir, beni savcılığa dâvâ ve şikâyet edebilir ve benim hakkımda tazminat dâvâsı açabilirler! 

Avrupa ve Amerika seyahatim nedeniyle ülkeden ayrılacağımdan, bâzı önemli HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI işlerimi görebilmek için yarın İstanbul Adalet Sarayı'nda avukatlara hukuk dersleri vereceğim!


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz