12 Mayıs 2013 Pazar

Bulunmaz, Süleyman Anıl ile yapacağı hukuk maçına sıkı hazırlanıyor!

6 - Benim aklım, benim beynim, benim cesaretim, benim çözümüm, benim direncim, benim estetiğim, benim fikrim, benim girişimim, benim hayalim, benim ısrarım, benim inadım, benim jargonum, benim kültürüm, benim liyâkatım, benim melekem, benim niteliğim, benim olurum, benim özelliğim, benim planım, benim rızam, benim statüm, benim şansım, benim tavrım, benim uygulamam, benim üstünlüğüm, benim varlığım, benim yeteneğim, benim zekâm doğrultusunda öznel bir karar verilebilse, ben, bana noter onaylı ihtarname gönderen, beni savcılığa dava ve şikâyet eden, benim hakkımda dava açan, benim suçlu yada suçsuz olduğuma karar veren kişilerin, sadece günlük hayattan, yalnızca ceza, hukuk, ceza hukukundan değil, aynı zamanda hem hukuk felsefesinden ve hem de şiirden (poetikadan) anlayan insanlar olmasını seçerim. Bu maddeyi (madde 12) yazmamın nedeni, yargıçta bir kanaat oluşturma kaygısı değil, yakında yayınlamayı planladığım 
"TİYATRO TİYATRO'ya karşı" kitabına dayanak ve kaynaklık oluşturması kaygısıdır. Bu maddeyi yazmamdaki ikincil etmen ise, gelecek bir zamanda, tiyatro âşkıyla tutuşan insanların yapacakları "resmî araştırma" için, onlara "resmî bir belge" bırakma isteğidir.

YAKINDA! ÇOK YAKINDA!! PEK YAKINDA!!!


***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz, Süleyman Anıl ile yapacağı hukuk maçına sıkı hazırlanıyor!