16 Mayıs 2013 Perşembe

Bulunmaz - "25 Mayıs / 10 Haziran 2013 tarihlerinde ABD'de olacağız!"

ABD'yi bir uçtan bir uca (şimdilik kaydıyla anlaştığımız) bu otomobille gezeceğiz!...

Bugünlerde, HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI süreci çok hararet yaptığından, hiçbir işin ucundan sımsıkı tutamadığım için, yakınımdaki kişilere ciddi bir katkıda bulunamıyorum... Bu nedenle, oğlumun biraz önce bana e-posta yoluyla gönderdiği yukarıdaki otomobil fotoğrafının ne olduğunu doğru dürüst anlamakta zorlandım. Hattâ anlayamadım... 

Oğlum, iyice ısrar edince, bu otomobil fotoğrafı üzerine bir iki saniyelik şimşek çakmasını andıran ince bir düşünceye kapıldım. "Eyvah" dedim kendi kendime; "bizim oğlan yine fazlasıyla tozutup, tam bir kapitalist olmaya karar vermiş..." Oğlum, o otomobilin de sahibi olan ABD'li bir kiralama firmasıyla görüştüğünü, otomobille Nevada Çölü'nü de baştan başa geçerek, eğlenceli ve upuzun bir yolculuğa çıkacağımızı söyledi!... 


"Çöl ve üstü açık otomobil" kavramları kafamda gel git yaparken, "çölde pişmeyelim" dediğim ân oğlum, saat farkı nedeniyle, yarın görüşeceği 

"rent a car" şirketiyle bu konuda bir fikir alışverişinde bulunacak. Eğer, önemli bir sorun olmazsa, yukarıda fotoğrafını gördüğünüz otomobille çöllerde, göllerde, tepelerde, yollarda ağız dolusu gülüp eğleneceğiz!... 

Böylesine güzel bir eğlenceyi hak etmemizin birincil nedeni, pek tabiî ki, HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI yorgunluğunu hafifletmek... Hep çalışmak zorunda oluşumuz nedeniyle, "Las Vegas Kuyumculuk Fuarı"na da katılacağız. Henüz duruşma durumunu incelemedim. O tarihler içerisinde herhangi bir HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI 

duruşması olursa planımı duruşmaya göre yapmak zorunda kalacağım! 

LİNÇÇİ yoldaşlarımdan ricam var; o tarihlerde beni rahatsız etmeyin!


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz