14 Mayıs 2013 Salı

İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kulelerinin işgâli devam ediyor hâlâ!...

Fotoğraf: Cemal Bulunmaz

AKP'li Ömer Çelik yönetimindeki Kültür ve Turizm Bakanlığı'na bağlı Lemi Bilgin yönetimindeki Devlet Tiyatroları'na bağlı Şakir Gürzumar yönetimindeki İstanbul Devlet Tiyatrosu'na ait reklâm kuleleri, başta McDonald's olmak üzere, ticarî kuruluşların işgâli altında işlevsizleşti.

Devlet Tiyatroları İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kulelerinin işgâl altında olduğunu gün ışığına çıkarıp, sürekli olarak gündem yaptığım için, başıma gelenler, pişmiş tavuğun başına gelmemiştir. Her ne kadar, birebir ilintisi yokmuş gibi görünebilse de, benim bu duyarlı tavrımdan rahatsızlık duyan kişi, kuruluş ve kurumlar, bana karşı cephe alıyorlar. Bu cephe alışlarını dile getirme cesaretine sahip olmadıkları için, başka nedenlerle birlikte, Coşkun Büktel'le benim hakkımda değişik adlar ve renklerle "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" düzenliyorlar... 

Benim, bırakınız sanatsal etkinliklerde bulunabilmemi bir yana günlük gereksinimlerimi karşılayacak emeğimi bile çalan "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" imzacıları, beni onlarca defa şikâyet ederek, toplumsal enerjimi boğmak istiyorlar. Ancak ben, her koşul altında da, İDT reklâm kulelerinin ahlâkını, namusunu, onurunu, şerefini daima korumak zorundayım... Çünkü ben, yalnızca kendimin değil, halkın ve tüyü bitmemiş yetimin de hesabını hep sormak zorundayım... Cübbeli avukatları eliyle karşıma çıkan LİNÇ KAMPANYASI sponsorlarının karşısına cübbesiz avukat olarak çıkabilme gücümü, kendi özümden, halkımdan ve tüyü bitmemiş yetimden alabildiğim için, hayatımın her alanında İDT reklâm kulelerinin hesabını sormaya devam edeceğim!...


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz, Yeni Tiyatro'nun, İDT kulesi işgâline karşı çıkmasını istiyor!