20 Mayıs 2013 Pazartesi

Bir LİNÇÇİ ile bir ân göz göze geleceğime köpeğimle ömür geçirebilirim!

Fotoğraflar: Ayşe Fikriye Bulunmaz

Ben, hayatımı olağan koşullarda sürdüren bir kişiyim. Sanatı sanat için yapan ayrıksı insanlara hiç benzemiyorum. Olağan bir aş, olağan bir eş, olağan bir iş sahibi olduğum için son derecede huzurlu bir hayatım var. 

Ben, doğadaki ve toplumdaki bütün "her şey"i gayet seven biri olmakla birlikte, canlı varlıklar içerisinde en çok köpeklerle içli dışlı yaşıyorum... Hiçbir LİNÇÇİ şahsa benzemeyen bir duyarlılığa sahip olan köpekler, önüne konulan her çanağı yalamadıkları gibi, önüne atılan yağlı kemiği yada nazikçe sunulan lezzetli mamayı asla kursağından geçirmiyorlar... 

Ben, köpeklerle LİNÇÇİ şahıslar arasında herhangi bir benzerlik asla göremiyorum. Çünkü, LİNÇÇİ şahıslar, kendi ayaklarının üzerinde dik duramayacak kadar sarhoş ruhlu çirkin karaktere sahip olduklarından, çanak yalamadan bir adım bile atabilme gücüne asla sahip olamıyorlar!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz