2 - BURAK CANEY adı uygun bulunan ilginç bir İnternet canavarına, sanal âlem teröristine yaslanarak "BİRİNCİ ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" başlatıldı. Kampanya, Seval Deniz Karahaliloğlu'nun patronu Gülhan Avşar Demirkanlı ile Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Yayın Yönetmeni ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Mustafa Şükrü Demirkanlı ve/yada bu şahısların yakın arkadaşlarınca başlatılmıştır kanısındayım.
"BİRİNCİ ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" NEDİR VE NE İŞE YARAMAK İÇİN, HANGİ AMAÇLA DÜZENLENDİ?...
Tiyatro yazarı Coşkun Büktel'in "THEOPE" adlı oyununa "iftira" atan Prof. Dr. Özdemir Nutku'yu sürekli olarak eleştirdiğimiz için, bize karşı başlatılan bu ilginç "kampanya", Coşkun Büktel'le benim sanatsal ifade olanaklarımızı ilelebet ilga ve imhâ etmek için örgütlenmiş çok ciddi bir "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" idi. Yaklaşık olarak beş yıl önce ve Özdemir Nutku'nun attığı iftiranın CD ile saptanmasının ardılı olarak gündeme gelen bu "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" içerisinde, her ne kadar Seval Deniz Karahaliloğlu bulunmasa bile, bu şahsın sürekli olarak çok ciddi bir biçimde desteklemiş olduğu Tiyatro... Tiyatro... Dergisi bu kampanya sürecinde son derecede aktif rol alabildi. Bana karşı başlatılan bu ilginç "LİNÇ KAMPANYASI" sürecinin özü, resmî kuruluşlardan haksız ve usûlsüz olarak alınan reklâm (PARA) konusunda benim göstermiş olduğum estetik duyarlılıktır. Seval Deniz Karahaliloğlu'nun bile içinde bulunabildiği Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Yayın Yönetmeni ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Sayın Mustafa Şükrü Demirkanlı, düzenlenen bu kampanyanın en büyük destekçisi, belki de mahlas adlı BURAK CANEY'in tam kendisidir. (Bu nedenle BURAK CANEY adlı sahte kişinin ortaya çıkarılıp IP'sinin saptanması gerekir.) Seval Deniz Karahaliloğlu "LİNÇ KAMPANYASI" sürecini bilmesine karşın, kendisi buna imza vermemiş olsa bile, ayrımında bulunduğu bu duruma neden olan Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'ne pasif biçimde destek sunmuştur. Hem bu "LİNÇ KAMPANYASI" ve hem de zamanında çıkmadığı için, almış olduğu reklâm (PARA) da haksız ve usûlsüz olan dergiye yardımcı olmak, hukukî olmasa da, toplumsal olarak bir suçtur.
YAKINDA! ÇOK YAKINDA!! PEK YAKINDA!!!
"BİRİNCİ ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" NEDİR VE NE İŞE YARAMAK İÇİN, HANGİ AMAÇLA DÜZENLENDİ?...
Tiyatro yazarı Coşkun Büktel'in "THEOPE" adlı oyununa "iftira" atan Prof. Dr. Özdemir Nutku'yu sürekli olarak eleştirdiğimiz için, bize karşı başlatılan bu ilginç "kampanya", Coşkun Büktel'le benim sanatsal ifade olanaklarımızı ilelebet ilga ve imhâ etmek için örgütlenmiş çok ciddi bir "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" idi. Yaklaşık olarak beş yıl önce ve Özdemir Nutku'nun attığı iftiranın CD ile saptanmasının ardılı olarak gündeme gelen bu "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" içerisinde, her ne kadar Seval Deniz Karahaliloğlu bulunmasa bile, bu şahsın sürekli olarak çok ciddi bir biçimde desteklemiş olduğu Tiyatro... Tiyatro... Dergisi bu kampanya sürecinde son derecede aktif rol alabildi. Bana karşı başlatılan bu ilginç "LİNÇ KAMPANYASI" sürecinin özü, resmî kuruluşlardan haksız ve usûlsüz olarak alınan reklâm (PARA) konusunda benim göstermiş olduğum estetik duyarlılıktır. Seval Deniz Karahaliloğlu'nun bile içinde bulunabildiği Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Yayın Yönetmeni ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Sayın Mustafa Şükrü Demirkanlı, düzenlenen bu kampanyanın en büyük destekçisi, belki de mahlas adlı BURAK CANEY'in tam kendisidir. (Bu nedenle BURAK CANEY adlı sahte kişinin ortaya çıkarılıp IP'sinin saptanması gerekir.) Seval Deniz Karahaliloğlu "LİNÇ KAMPANYASI" sürecini bilmesine karşın, kendisi buna imza vermemiş olsa bile, ayrımında bulunduğu bu duruma neden olan Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'ne pasif biçimde destek sunmuştur. Hem bu "LİNÇ KAMPANYASI" ve hem de zamanında çıkmadığı için, almış olduğu reklâm (PARA) da haksız ve usûlsüz olan dergiye yardımcı olmak, hukukî olmasa da, toplumsal olarak bir suçtur.
YAKINDA! ÇOK YAKINDA!! PEK YAKINDA!!!