22 Nisan 2013 Pazartesi

Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...

YAKINDA! ÇOK YAKINDA! PEK YAKINDA!!!

Hilmi Bulunmaz, "TİYATRO HUKUKU DERSİ" çalışmasına Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'u da katıyor. Hilmi Bulunmaz bu derste, adlarını saydığı öğrencilerine hukukun inceliklerini anlatırken, aynen şunu da söyledi:

Benim kullandığım dava konusu ifadeleri reddetmişim gibi bir hava oluşturulması, sanki böyle bir reddetme durumu varmış gibi imada bulunulması, en hafif deyimiyle, hukuk sürecine çok ciddi düzeyde bir nifak sokmak istemektir... Ben, savcılık soruşturmasında, savcılık kovuşturmasında, savcılık uzlaştırmasında, kendime ait olan ifadeleri, sorulur sorulmaz hemen sahiplendim... Ben, dile getirdiğim ifadeleri, konuştuğum konuları, söylediğim sözleri, yazdığım yazıları, ceza ve/ya hukuk mahkemesinin tespitine bırakmaksızın, bana soru soran herkese ânında, derhal, hemen, ivedilikle belirtebilmekten gayet büyük zevk duyan bir yazarım. Ben, bir yazar olarak, tabiî ki, yazdığım yazıların namusuna sahip çıkacak kadar namuslu bir insanım... Bunun için, ayrıcı "ceza mahkemesi tarafından tespit edilmesi" söz konusu olamaz. Ben, buradan da bangır bangır bağırarak yineliyorum: Yazdığım yazıları, söylediğim sözleri, cami avlusunda bırakacak kadar sefil biri değilim. Evet, herhangi bir itirazda neden bulunayım ki? Ben, topluma zarar veren kişi, kuruluş ve kurumlara karşı, hiçbir maddi ve manevi çıkar gözetmeden, kılı kırka yararak uyarılarda bulunmak için, eleştiri hakkımı kullanıyorum... Bunu yaparken de, son derecede kibar, temiz bir dil kullanıyorum. Ben, yaptığım eleştirileri gizlemek için değil, açıkça duyurmak için yapıyorum. "BEN SUÇ İŞLEMİYORUM!!!"

***

Ayrıca bakınız:

Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...