16 Nisan 2013 Salı

Bulunmaz, kendi için, halkı için, tüyü bitmemiş yetim için adliyede çalıştı

Güreş, nasıl ki er meydanında gerçekleşirse, devrimci tiyatro oluşumu da, adalette, hakta, hukukta, kavgada, yargıda, yasada gerçekleşiyor!... 

Şimdiye kadar kurduğum birçok tiyatro mekânı resmî ve sivil faşistler tarafından sürekli talan edilince, tiyatro sanatının namusunu, onurunu koruyabilmek için, İnternet ortamından yararlanmak istedim. Ne yazık ki, çanak yalayıcı kişi, kuruluş ve kurumların oluşturduğu bir ittifakla boğuşmaya başlayınca, kendimi adliyelerin gri koridorlarında buldum! 

Bugün yine, hemen hemen bütün günümü İstanbul Adalet Sarayı'nda harcadım... Benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin hakkını aramak, halkımın hakkına sahip çıkmak, tüyü bitmemiş yetimin verdiği vergiyle beslenen resmî tiyatro kurumlarından kana kana reklâm (PARA) içen LİNÇÇİ dergi yöneticilerinin defterlerini yeniden dürmek için, bugün, İstanbul Adalet Sarayı'nın soğuk görünümlü çok soluk binasındaydım! 

Gün gelip devran döndüğünde, bana alçakça saldıranların hesaplarını 
HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI sürecinde mutlaka göreceğim!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz