8 Nisan 2013 Pazartesi

Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Lemi Bilgin, hiçbir işe yaramayan tiyatro dergilerine, (Devlet Tiyatroları'nın reklâmlarını zamanında, tam gününde yayınlamayan) bu dergilerin yöneticileri kendisinin "akil adamı" olduğu için mi avuç dolusu reklâm (PARA) veriyor?!!!

Ben, tiyatro dergilerine reklâm (PARA) verilmesini düşünen biriyim... Sadece ve yalnızca tiyatro dergilerine değil, bütün yayın organlarına reklâm (PARA) verilmesi düşüncesindeyim. Bunu soyut evrene tutsak etmekle kalmıyor, LİNÇÇİ olmayan Yeni Tiyatro Dergisi'ne her sayı için reklâm (PARA) vermek istiyorum! 

Ben, sürekli olarak reklâm (PARA) vermekten hoşnut olduğum Yeni Tiyatro Dergisi'nin nasıl ki geç yayınlanmasını hiçbir zaman için içime sindiremiyorsam, Lemi Bilgin de, tiyatro dergilerinin geç yayınlanmasını, böylelikle Devlet Tiyatroları'nın verdiği reklâmın (PARANIN) çarçur edilmesini asla ve kesinlikle kabul etmemeli...

Ben, tiyatro reklâmı (PARA) verirken, tiyatroya SANSÜRCÜ olmak dışında pek zarar vermeyen, LİNÇÇİ olmayan Yeni Tiyatro Dergisi'ni yeğliyorum. Bunun çok önemli bir nedeni, bu derginin içeriğiyle benim düşüncemin koşut olduğu yada bu derginin en sorumlusu Erbil Göktaş'ın benim "akil adam"ım olduğu değildir... 

Ben, hiçbir kimseyle anlaşmazlığa düşmesem bile, aynaya bakar kendi kendimle anlaşmazlığa düşerim. Tiyatro, öyle derin bir sanat ki, bu sanat için ömrünü yatırmış kişiler, hızla ceset hâline gelmiş tiyatroda, her şeyin güllük gülistanlık olduğunu asla düşünemez...

Ben, AKPKK iktidarı oluşumunun hızla yaşandığı günümüzde gündeme gelen "akil adamlar"dan esinlenip Lemi'ye soruyorum:

Hemen hemen hiçbir işlevi bulunmayan ve neredeyse tamamı naylon bir biçimde yayınlanan tiyatro dergilerine neden reklâm (PARA) veriyorsun? Mahkeme giderlerinin karşılanması için mi?


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz