Jignesh Raitatha has lost a lot in life by speaking the Truth. Now he is on a different path of telling nothing but lies. So much so that he is now an expert at telling lies. He falls in love with Kavita and marries her saying that he is a very successful businessman. In order to live up to a flashy lifestyle, he asks his estate agent and friend Amit to lend him a bungalow in Versova. Now Amit has already rented out this bunglow to Chandulal Chanderia from Africa for three months but since Chandulal has gone on a ten day pilgrimage Jignesh and Kavita start living in this bungalow. But suddenly Jignesh finds himself in all sorts of trouble when his mother-in-law Chanchal ben sells her house and comes to live with them. Jignesh finds himself in more trouble when Chandulal Chanderia cuts short his trip.
A comedy play full of chaos and masti.
(Kaynak: Mumbai Theatre Guide)
***
Hindistan tiyatrosunda LİNÇÇİ yok, çok güzel oyunlar var!...
En sık gittiğim ülkelerin başında mutlaka Hindistan geliyor. Ne zaman Hindistan'a gitsem, güzel oyunlar izliyorum. Oyunların güzel olmasının saymakla zorlanacağım kadar çok nedeni var. Ancak, en önemli neden, Hindistan tiyatrosunda, ilaç niyetine bile olsun, asla bir LİNÇÇİ yok!...
En çok nefret ederek oyun izlediğim ülkelerin başında Türkiye geliyor. Ne zaman Türkiye'de bir oyun izlesem, ağzım kuruyor, başım dönüyor, canım sıkılıyor, dilim kuruyor, kulaklarım zonkluyor, ruhum kararıyor ve oyun oynama mekânından hızla, hem de şimşek hızıyla uzaklaşma isteği içinde oluyorum. LİNÇÇİ kişilerin değmediği hiçbir oyun yok!...
En son gücümü kullanıp, izlemeye çalıştığım Türk oyunları bile, ceset hâline gelmiş, çürüyüp, küflenmiş Türk tiyatrosunun çirkin yol haritası olarak, yüreğimin derinine paslanmış bir hançer gibi saplanarak, estetik haz alma duygumu dumura uğratıyor. LİNÇ süreciyle hesaplaşmalıyız!
En çaresiz kaldığım karanlık zamanlarda, bir bahane uydurup, kendimi yurt dışına atıyorum... Hangi ülkenin neresinde bir oyun izlesem, hangi ülkede bir oyun peşine düşsem, hiçbir ülkenin tiyatrosu, bizdeki kadar ayaklar altında değil. Bunun çok nedeni var... Ancak, başat neden, Türk tiyatrosu dışında, hiçbir tiyatroda asla ve kesinlikle hiçbir LİNÇÇİ yok!
Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz
A comedy play full of chaos and masti.
(Kaynak: Mumbai Theatre Guide)
***
Hindistan tiyatrosunda LİNÇÇİ yok, çok güzel oyunlar var!...
En sık gittiğim ülkelerin başında mutlaka Hindistan geliyor. Ne zaman Hindistan'a gitsem, güzel oyunlar izliyorum. Oyunların güzel olmasının saymakla zorlanacağım kadar çok nedeni var. Ancak, en önemli neden, Hindistan tiyatrosunda, ilaç niyetine bile olsun, asla bir LİNÇÇİ yok!...
En çok nefret ederek oyun izlediğim ülkelerin başında Türkiye geliyor. Ne zaman Türkiye'de bir oyun izlesem, ağzım kuruyor, başım dönüyor, canım sıkılıyor, dilim kuruyor, kulaklarım zonkluyor, ruhum kararıyor ve oyun oynama mekânından hızla, hem de şimşek hızıyla uzaklaşma isteği içinde oluyorum. LİNÇÇİ kişilerin değmediği hiçbir oyun yok!...
En son gücümü kullanıp, izlemeye çalıştığım Türk oyunları bile, ceset hâline gelmiş, çürüyüp, küflenmiş Türk tiyatrosunun çirkin yol haritası olarak, yüreğimin derinine paslanmış bir hançer gibi saplanarak, estetik haz alma duygumu dumura uğratıyor. LİNÇ süreciyle hesaplaşmalıyız!
En çaresiz kaldığım karanlık zamanlarda, bir bahane uydurup, kendimi yurt dışına atıyorum... Hangi ülkenin neresinde bir oyun izlesem, hangi ülkede bir oyun peşine düşsem, hiçbir ülkenin tiyatrosu, bizdeki kadar ayaklar altında değil. Bunun çok nedeni var... Ancak, başat neden, Türk tiyatrosu dışında, hiçbir tiyatroda asla ve kesinlikle hiçbir LİNÇÇİ yok!
Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz