23 Nisan 2013 Salı

Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...

YAKINDA! ÇOK YAKINDA! PEK YAKINDA!!!

Hilmi Bulunmaz, "TİYATRO HUKUKU DERSİ" çalışmasına Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'u da katıyor. Hilmi Bulunmaz bu derste, adlarını saydığı öğrencilerine hukukun inceliklerini anlatırken, aynen şunu da söyledi:


Yukarıdaki sözü okur okumaz, halk filozofu Nasreddin Hoca'nın ahırda kaybettiği yüzüğünü bahçede aramasını içeren gayet komik bir fıkrayı anımsadım. Yargıtay içtihatları yada benzer belgeleri tombaladan çeker gibi telaşla önümüze koymaya yeltenen Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun, böyle eklektik, böyle düzeysiz, böyle çok aşırı ucuz bir hukuk metnini nasıl yazmışlar?... Bu kadar çok hukuka aykırı bir metin yazabilen avukatlara hangi akademisyenler diploma veriyor? Bunu çok merak ediyorum. Bu durum, beni derin derin düşündürüyor... Sıradan insanların bile bu düzeyde eklektik, yığma bir hukuk metni yazabilecek kadar acemilik yapacaklarını asla ve kesinlikle sanmıyorum. Bir başka yargı kararının, bizim bu davayla ilgili kararımıza direkt olarak, bire bir yön verebilmesi, bu kararla da ilişkilendirilmesi için hukuk dışı bütün bilgileri, "hukuk bilgisi" gibi sunma kurnazlığına sahip olunmalıdır. Bu ilginç "hukuk metni" yazımını kabul etmeyip hukuk için müthiş endişeleniyorum... 


***


Ayrıca bakınız:


Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...