21 Nisan 2013 Pazar

Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...

YAKINDA! ÇOK YAKINDA! PEK YAKINDA!!!

Hilmi Bulunmaz, "TİYATRO HUKUKU DERSİ" çalışmasına Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'u da katıyor. Hilmi Bulunmaz bu derste, adlarını saydığı öğrencilerine hukukun inceliklerini anlatırken, aynen şunu da söyledi:


Sayın Yargıç'ın hangi konular hakkında düşünmesi, nasıl konuşup davranması, neler yapması gerektiğini, tombaladan çektikleri yasa maddeleriyle dikte etmeye çalışan ilginç avukatların bulunduğu bir ülkede yaşamak, inanın bana çok zor geliyor. Hemen hemen dünyanın bütün ülkelerini gezen ve birçok ülkede iş yapan bir sanatçı, bir tecimen ve birçok ülkeyle sanatsal ilişki geliştiren bir birey olarak, Ömer Faruk Kurhan ve onun atik avukatları Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'un, Sayın Yargıç'ı görevlendirme isteğinin nasıl oluştuğunu asla hiç anlayamıyorum. Binlerce, on binlerce dava ve insanla karşı karşıya gelen Sayın Yargıç, benim gibi hayrete düşmez; ne yapması gerektiğini çok iyi bilir de, ben, bir sanatçı olarak, bir ressam olarak, bir tiyatrocu olarak, bir şair olarak, bir yazar olarak, hattâ sıradan bir insan olarak,

HUKUKÇULARIN, HUKUKA AYKIRI DAVRANMALARINI BİR TÜRLÜ ANLAYAMIYORUM. Siber ortamda benim sanatsal haklarımın ilelebet ilga ve imhâ edilmesi için "TAM TAMINA 1100 KİŞİLİK BİR ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" düzenleme cesareti gösteren Ömer Faruk Kurhan, beni, yayın yoluyla susturmayı, basın yoluyla "SANSÜR" etmeyi başaramayınca, bu kez de, hiçbir şansı bulunmamasına karşın, tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun marifetiyle, Sayın Yargıç'ın vermesini istediği
"HUKUK DIŞI" kararla beni susturmak, "SANSÜR" etmek istiyor. 

***

Ayrıca bakınız:


Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...