22 Nisan 2013 Pazartesi

Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...

YAKINDA! ÇOK YAKINDA! PEK YAKINDA!!!

Hilmi Bulunmaz, "TİYATRO HUKUKU DERSİ" çalışmasına Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'u da katıyor. Hilmi Bulunmaz bu derste, adlarını saydığı öğrencilerine hukukun inceliklerini anlatırken, aynen şunu da söyledi:

Ortada, herhangi bir tartışılır durum asla ve kesinlikle yok. Ben, sadece eleştiri hakkımı kullandım... Benim eleştiri hakkımı kullandığım, hem "BİLİRKİŞİ RAPORU" ve hem de İstanbul 3. Sulh Ceza Mahkemesi Sayın Yargıcı'nın verdiği "BERAAT" kararıyla belgelendi... Bu konuda, Sayın Yargıç ne karar vereceğini kendisi bilir. Karar Sayın Yargıç'ındır... Şu ânda sürmekte olan İstanbul 4. Asliye Hukuk Mahkemesi'ndeki bu davada Sayın Yargıç'a bir öneride bulunmam söz konusu olsaydı, bu davanın düşmesi ve benim bir kuruş bile ödemek zorunda olmadığım yönünde bir karar vermesini önerebilirdim. Ancak ben, Sayın Yargıç'a ve hukuka saygısızlık etmemek için, öneri sunmaktan geri duruyorum.

***

Ayrıca bakınız:

Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...