21 Nisan 2013 Pazar

Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...

YAKINDA! ÇOK YAKINDA! PEK YAKINDA!!!

Hilmi Bulunmaz, "TİYATRO HUKUKU DERSİ" çalışmasına Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'u da katıyor. Hilmi Bulunmaz bu derste, adlarını saydığı öğrencilerine hukukun inceliklerini anlatırken, aynen şunu da söyledi:


Beni, hep saldırgan bir insan, cani biri gibi göstererek, "ADLİYEYİ MEŞGUL ETME VE DOLAYLI BİR DİLLE DE OLSA YARGICA HAKARETTE BULUNMA" niyeti içerisinde hareket etmeyi seven Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun, bu ilginç tavırlarıyla, benim kişilik ve hukuksal haklarıma saldırı düzenleme durumu geliştiriyorlar. Yinelemekte yarar var; içinde bulunduğum entelektüel durum nedeniyle, benim hukuka herhangi bir görev yükleme niyetim asla bulunmamakla birlikte, benim hukuksal bir hatâ yapmam, belki hoş görülebilir. Ancak, kendileri birer hukukçu olan Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'un hukuka aykırı bir dille hukuk metni hazırlamalarını, Sayın Yargıç bağışlasa bile, ben, en azından tinsel bağlamda kesinlikle bağışlayamam... Bunun yanı sıra, mevzuat elveriyorsa, bu iki hukukçuyla birlikte, bu hukukçuları tutup, benim yanlış tanınmama neden olan Ömer Faruk Kurhan'ın da yargılanarak, cezalandırılmalarını tabiî ki müthiş derecede çok isterim...

***

Ayrıca bakınız:


Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...