21 Nisan 2013 Pazar

Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...

YAKINDA! ÇOK YAKINDA! PEK YAKINDA!!!

Hilmi Bulunmaz, "TİYATRO HUKUKU DERSİ" çalışmasına Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'u da katıyor. Hilmi Bulunmaz bu derste, adlarını saydığı öğrencilerine hukukun inceliklerini anlatırken, aynen şunu da söyledi:


Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar, hukukçu olmasının getirdiği bilmişlik ve rahatlıkla, bana karşı, kişilik haklarımın iyice çiğnenmesi yönünde çaba harcamaktadır. Eğer mevzuat elverirse, Sayın Yargıç, bu hâl üzerinde durup, olasıysa, benim haklarımın korunması için, benim "korunmaya" alınmama yardımcı olmalıdır. Yineliyorum, ben, hukukçu olmamama karşın, hukukçulara, bu arada Sayın Mahkeme Yargıcı'na, herhangi bir görev vermiyor, herhangi bir görev yüklemiyor, görev anlamına gelecek herhangi bir kavram belirtmiyorum... Sadece, kendimi koruma refleksi geliştirerek, mevzuata göre, benim haklarımın korunması önerisinde bulunuyorum. Bunun karşıtını yapmak, sadece hukuka aykırı değil, en temel insan haklarına aykırı davranmak anlamına gelir kanısındayım...


***

Ayrıca bakınız:


Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...