21 Nisan 2013 Pazar

Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...

YAKINDA! ÇOK YAKINDA! PEK YAKINDA!!!

Hilmi Bulunmaz, "TİYATRO HUKUKU DERSİ" çalışmasına Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'u da katıyor. Hilmi Bulunmaz bu derste, adlarını saydığı öğrencilerine hukukun inceliklerini anlatırken, aynen şunu da söyledi:


Ben, adalete, adliyeye, ahlâka, belgeye, bilgiye, bilime, bilince, bulguya, cezaya, delile, estetiğe, hakka, hukuka, kanıta, kanuna, mevzuata, öze, sanata, tüzeye, yasaya önem veren, "HUKUKUN ÜSTÜNLÜĞÜ" 

ilkesini şiar edinmiş bir insan olmama karşın, beni, neredeyse bir cani, bir saldırgan olarak betimleyen Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun, çok ciddi bir hukuksal dayanak göstermeden, hukuka aykırı olarak beni suçlamakla birlikte, hiç de yasal hakları bulunmamasına karşın, Sayın Yargıç'ın da, tâbir-i caizse görevini iyiye kullanması yönünde uyarıda bulunabilme nezaketsizliği gösteriyorlar. Ben, Sayın Yargıç'a hiçbir yaptırımla ilgili öneride bulunma hakkına sahip olmamakla birlikte, hazırlayacağım 
"BENİM TİYATRO DAVALARIM" kitabının içeriğini oluştururken, tarihsel ve toplumsal sorumluluğumun bilinciyle hareket ederek, her türlü düşüncemin belgelenme sürecinden geçmesini arzu ediyorum...

***

Ayrıca bakınız:


Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...