21 Nisan 2013 Pazar

Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...

YAKINDA! ÇOK YAKINDA! PEK YAKINDA!!!

Hilmi Bulunmaz, "TİYATRO HUKUKU DERSİ" çalışmasına Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'u da katıyor. Hilmi Bulunmaz bu derste, adlarını saydığı öğrencilerine hukukun inceliklerini anlatırken, aynen şunu da söyledi:


Yıllanmış ve olgun bir Sayın Yargıç'ın huzurunda, böyle deneyimli bir Sayın Yargıç'ın karşısında, bu türden acıtıcı bir savunma yapmamın asıl nedeni, Sayın Yargıç'ı etkilemek, Sayın Yargıç'ta lehime bir kanaat oluşumu sağlamak değil... Hakkımda başlatılan ve sayılarını unutmama karşın, otuz ile elli arasında olduğunu şu ân tahmin ettiğim davalarla, benim tanımıma göre, "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" ile karşı karşıyayım... Yazmayı düşündüğüm
"BENİM DAVALARIM" adlı dosyamı kitap hâline getirip, gelecek kuşaklara aktaracağım... Böyle yoğun bir savunma yapmamın nedeni,
"BİR SUÇLULUK PSİKOLOJİSİ" değil, tiyatro konusunda gelecek kuşaklara "BİLGİ BİRİKİMİ SUNMA" isteğidir. Nasıl ki, Sovyetler Birliği yada bir başka ülkenin hukuk dağarcığı okura sunuluyorsa, gün gelecek, benim hakkımda yazılan her şey, benim hakkımda yapılanlar, benim hakkımda açılan bütün davalar da okura ulaşacak ve böylelikle, benimle birlikte Türk tiyatrosu da yargılanacak!... Tarihsel ve toplumsal yargılanmamın eksik kalmaması isteğiyle ciddi savunma hazırlıyorum...
"HUKUK DIŞI" davranış geliştiren Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'un kişilik durumları beni ilgilendirmiyor. Beni, onların "HUKUK DIŞI"
eylemleri ilgilendiriyor; hukukçu Eyyüp Fırat Kuyurtar ile hukukçu Uğur Demirci Tosun'un hukuk dışı davranma eğilimlerini, hukuk dışı davranma eylemlerini tarihsel, toplumsal değerlendirmeye sunuyorum.

***

Ayrıca bakınız:


Hilmi Bulunmaz, Ömer Faruk Kurhan ve onun tuttuğu avukatlar Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Uğur Demirci Tosun'a "HUKUK DERSLERİ" veriyor!...