1 Nisan 2013 Pazartesi

Bulunmaz, yarın mesaisine İstanbul Adalet Sarayı'nda başlayacak!

Ben, öyle bir ruh hâline bürünmeye başladım ki, yargılanma ve/ya yargılama sürecinden geçmediğim dönemlerde, kendimi kesinlikle yaşamamış gibi hissediyorum... Allah razı olsun, nur olsun, ömrü bol olsun, sağ olsun LİNÇ KAMPANYASI imzacısı Ömer Faruk Kurhan, bana karşı hoş bir HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI süreci başlattı da, kendimi hukuksal mücadele alanında buldum... 

LİNÇ imzacısı Ömer Faruk Kurhan'ın başlattığı HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI sürecine, Burhan Gün, Gülhan Avşar Demirkanlı, Kemal Aydoğan, Levent Çağlayan, Mehmet Bozkır, Mustafa Şükrü Demirkanlı, Nihat Haluk Bilginer, Prof. Nurhan Tekerek, Oyun Atölyesi, Seval Deniz Karahaliloğlu, Süleyman Anıl, Uğur Demirci Tosun gibi kişilerin eklenmesi beni mutlu etti.

Üç yıldır süren HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI, beni o kadar mutlu ediyor, o kadar çok hareketli hâle getiriyor ki, neden şimdiye dek benim için HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI düzenlemeyi düşünemedikleri için, 1100 KİŞİLİK KİŞİLİK KİŞİ tarafından düzenlenmiş bulunan LİNÇ KAMPANYASI elamanlarına lanetler okuyorum. Neden geç kaldınız kardeşler?

Yarın sabahın köründe, yine büyük bir mutlulukla yatağımdan fırlayacak, yine keyifle elimi yüzümü yıkayacak, yine koşar adım İstanbul Adalet Sarayı'na gidip, yine davalarımı takip edeceğim...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz