25 Nisan 2013 Perşembe

Yeni Tiyatro Dergisi (Erbil Göktaş ve Yetkin Yüksel) ziyaretimize geldi...

Dün yine, olağanüstü büyük bir zaman sorunu yaşadım. Sabahın erken saatlerinden, öğle sonrasına dek İstanbul Adalet Sarayı'daydım. Burada tam tamına altı "OTOPSİ" yaptım. Bu aşırı yoğunluğun ve yorgunluğun hemen ardından mekânıma gelince masamın üzerinde "Reyhan Kayışlı Davası" tebliğiyle karşılaştım... Daha bu tebliğe yoğunlaşmaya hiç fırsat bulamadan, Yeni Tiyatro Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Erbil Göktaş ile Yetkin Yüksel ziyarete geldi ve yaklaşık olarak beş - altı saat tartıştık. Bu tartışma süreci de çok net bir biçimde gösterdi ki, ben, kanıksanmış sanat anlayışındaki hiçbir kişi, hiçbir kuruluş, hiçbir kurumla kesinlikle anlaşamıyorum. Eğer, "HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" süreci olağanüstü seyrinden olağan seyrine geçer yada bir fırsat bulabilirsem, beş - altı saatlik bu tartışma sürecinin bende kalan izlerini yazacağım!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz